Sziasztok.

Ma néztem meg az oldalt először és nagyon megtetszett. Egyszerűen szuper. Küldök én is történetet és képeket. (ezt a fényezés miatt. a szerk.)

Kint élek Angliában lassan 2 éve és szenvedélyesen horgászom. Az egyik barátommal minden tavat felfedezünk, de egyet kiemelnék, hihetetlen élmény volt. Korán reggel indultunk a hely neve Hailsem, teljesen felkészültünk pontyozásra, vittünk bojlit több félét, illetve specko etetőanyagot. Kiértünk a tóra az első meglepetés akkor ért minket amikor észrevettük, hogy szinte hely sincs annyian vannak. De azért a tó végében találtunk egy üres helyet így 1-1 bottal nekifogtunk a vadászatnak. Kb. 4 óra hosszáig semmi kapás, kipróbáltunk mindent. Amikor észrevettük hogy a halak fent vannak a egészen a víztükör alatt. Próbáltunk úszózni de semmi kapás, egyszerűen halott volt a víz. úgy döntöttem megreggelizek és ekkor villant be egy ötlet kenyérrel lebegtetve hátha.... Mondanom sem kell hogy bejött, az első halam egy kb. 6kg tükörponty volt és utána megindult az élet, bármilyen hihetetlen de 4 óra alatt 36pontyot fogtam. A legnagyobb 12kg-os volt a legkisebb kb. 2-3 kg-os lehetett.

Hihetetlen élmény volt de sajnos csak egyszeri alkalom voltunk azóta is de ekkora siker nem ért minket azóta. Egy szónak is száz a vége Anglia tele van gyönyörű horgászhelyekkel és szinte ha kimegy az ember horgászni olyan mintha egy külön világba ért volna. Itt mindenhol visszaengedik a halat sőt rengeteg olyan hely van ahol be kell jelenteni előre hogyha az ember el akar vinni talán 1 halat.
Teljesen mást tapasztalok itt kint a horgászat terén mint otthon, más felfogás tisztelik a halat, és a horgászvizeket és környéket ápolják illetve a rendszegőket súlyos ismétlem súlyos pénzbírsággal büntetik. A következő levelem tengeri horgászatról fog szólni mert ha minden igaz jövő hétvégén irány a tenger.

Stefan

www.sejt.hu - Horgász e-enciklopédia, hogy mindent tudhass! - Horgászoknak horgászatról horgászoktól.